Náplň práce:

  • aktivní komunikace s klienty (osobní kontakt, e-mail, telefon, PC)
  • práce na PC (rezervační systém, pokladna, e-mail)
  • rezervování pobytů, zpracování cenových kalkulací, vyúčtovávání

 

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr či brigádně
  • příjemné pracovní prostředí  4 hvězdičkového hotelu, přátelský kolektiv
  • pracovní oblečení, personální stravování
  • zúročení znalosti cizího jazyka

 

Požadujeme:

  • velmi dobré vyjadřovací schopnosti
  • schopnost aktivně reprezentovat
  • příjemný vzhled a vystupování
  • znalost MS Office
  • zodpovědný přístup, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost
  • znalost AJ nebo NJ slovem i písmem

Mzda dohodou (v závislosti na délce praxe, znalosti jazyků..) Platový růst na základě délky pracovního poměru a další výhody s tím spojené